مشاور ساکن به جاشوا اطمینان داد که او مجبور نیست والدینش را در اتاق خوابگاهش بگذارند، اما جاشوا تصمیم گرفت به آنها اجازه ورود دهد. در ابتدا، مادرش بیشتر از پدرش عصبانی شد.

جاشوا گفت: "من واقعاً از چیزهایی که در آن شب به من گفت، هرگز بهبود نیافتم. او گفت، "تو از آوریل به من دروغ گفته ای. تو آن پسری نیستی که من فکر می‌کردم، تو از من بیزاری.» پدر جاشوا همچنان معتقد بود که اوضاع قابل کنترل است و سعی می‌کرد او را آرام کند. جاشوا ادامه داد: بابا مثل "ساندرا، خفه شو، ساندرا خفه شو." خیلی کنایه آمیز بود فکرش را هم نمی‌کردم که اینطوری پیش بیاید.

بابا همون کسی بود که میخواست بگه "جاش، نمیفهمی که ما دوستت داریم، میتونیم کمکت کنیم." در حالی که مامان می گفت: «نه بیل، او از آن گذشته است. شیطان او را دارد.» مامان درست مثل این مار عصبانی بود که از خیانت و زهر جوشیده بود. «خداوند به من خواهد گفت» >> 77 و بابا کسی بود که سعی می کرد به من دلداری دهد و از من التماس کند، هر چند گمراه، اما از موضع عشق و نگرانی. و این برای مدتی که نمی‌دانم ادامه داشت، اما یک مکالمه طولانی طولانی در اتاق خوابگاه من بود.

سرانجام کار به جایی رسید که بابا و مامان، به نوعی در ترکیب، اساساً این اولتیماتوم را ساختند: «باید برگردی. ما باید تو را به خانه ببریم.» و من گفتم: "نه من نمی روم." در نهایت بابا گفت: "جاش، آیا می‌خواهی به من بگویی که واقعاً فکر می‌کنی همجنس‌گرا هستی، و واقعاً سعی می‌کنی سبک زندگی همجنس‌گرایان را پیش ببری." در آن لحظه متوجه شدم که اکنون یا هرگز، و هر چقدر هم که با شکستگی آن را مدیریت کردم، به آنها فهماندم که من همجنسگرا هستم. که تغییر نمی کند.

شما باید این را درک کنید. وقتی بابا متوجه شد که من واقعاً قرار نیست از هم پاشیده شوم و قرار نیست آن لحظه ای را داشته باشم که آنها بتوانند به من رحم کنند و به من لطف و بخشش بدهند و خداوند می تواند مرا شفا دهد، عوض کرد. او فوراً به اندازه مادرم عصبانی شد. و من یادم می آید که مایکل، RA، آن طرف در بود که می زد، "جاش حالت خوب است؟" چون در این لحظه پدرم فریاد می زد.

و من فکر می کنم آنها نگران امنیت جسمی من بودند. والدین جاشوا اصرار داشتند که اگر او امیدوار بود دوباره برادر کوچکش را ببیند، آن شب با دو ساعت رانندگی با آنها به خانه بیاید. علاوه بر این، آنها تصمیم گرفتند تمام دارایی جاشوا را با خود ببرند و توضیح دادند که جاشوا را به چیزی مجهز نمی کنند که از یک سبک زندگی گناه آلود پشتیبانی کند.

جاشوا فرآیندهای فکری آنها را توضیح داد: من فکر می کنم آنها سعی داشتند این را به نوعی پسر ولخرج موازی مرتبط کنند. اگر می خواهید بیرون بروید و در گناه زندگی کنید و آگاهانه نجات دهنده خود را طرد کنید و آگاهانه ارزش ها و هر چیزی را که ما برای بزرگ کردن شما سرمایه گذاری کرده ایم و قربانی کرده ایم رد کنید. . . آنها فکر می کنند، "چند هزار دلار برای این مدارس خصوصی خرج کردیم تا آنها را ایمن نگه داریم و ارزش هایی را که آنها برای تبدیل شدن به مسیحیان قوی در دنیای گناه آلود خطرناک نیاز دارند به آنها آموزش دهیم؟" آنها احساس کردند که من در آن لحظه به همه اینها خیانت کردم.

و من بسیار حواسم به این واقعیت بود که آنها فکر می کردند این کاری است که من انجام می دهم و باعث مرگ من شد. ملحفه، توستر، یخچال، همه لباس ها را بردند. برای اینکه مطمئن شوم این را به درستی متوجه شده ام، از جاشوا پرسیدم: "پدر و مادرت این چیزها را از اتاق خوابگاهت برداشته اند؟" جاشوا پاسخ داد: از اتاق خوابگاه من. همه اینها را گرفتند.

آنها برای من توضیح دادند، آنها گفتند، "درک، زیرا این لحظه شماست که باید انتخاب کنید. اگر شما اینجا نشسته اید و به ما می گویید که اینجا می مانید و یک دگرباش هستید، پس با حمایت این خانواده این کار را انجام نمی دهید. و شروع به رژه کردن کردند. در این مرحله من در وضعیت جنینی در گوشه اتاق خوابگاهم خم شده ام. در اکنون باز است و سرهای کوچک به داخل نگاه کردند، بعداً به من گفتند.

زیرا مردم بعداً برای من تعریف می کردند که چگونه آن شب را به یاد آورده اند. مردم در راهرو تماشا می‌کردند: «در اتاق 212 چه اتفاقی برای جاش می‌افتد؟» و کامپیوتر من، لامپ روی میز من، توستر من، هر چیزی که متعلق به خانواده بود را بیرون آوردند.

در حالی که RA همچنان به جاشوا اصرار می‌کرد که لازم نیست این اتفاق بیفتد، و والدین او حق قانونی برای بردن وسایل او از یک موسسه دولتی ندارند، جاشوا گفت: «نه، والدین من کاری را که قرار است انجام دهند انجام خواهند داد. پس بایستید.»

جاشوا حتی به آنها کمک کرد تا وسایلش را انجام دهند، سوار ماشین شد و با آنها به خانه برگشت. آنها تهدید کرده بودند که هرگز اجازه نخواهند داد که جاشوا برادر کوچکترش را ببیند مگر اینکه در همان لحظه با آنها برود. جاشوا توضیح داد: «آنها گفتند اگر خودت نمی آیی به او بگو، ما باید به او بگوییم و دیگر هرگز او را نخواهی دید.

خیلی کمتر، آیا هرگز دوباره ما را خواهید دید. پدر و مادرم به صراحت گفتند که تا زمانی که من نزد عیسی برگشتم، این رابطه خانوادگی تمام شده بود.» در بازگشت به خانه، والدین جاشوا ترتیبی داده بودند که کشیش کلیسا و معلم سابق مدرسه یکشنبه جاشوا با آنها ملاقات کنند تا از نظر روحانی به جاشوا مشاوره دهند.