جاشوا که کنجکاو و نگران شده بود، با دیوید تماس گرفت تا به او توضیح دهد که او همجنس گرا نیست، اما آنها می توانند با هم دوست باشند. او خود را متقاعد کرده بود که این کار مناسب است، زیرا فرصتی برای خدمت به داوود به او می دهد. جاشوا توضیح داد: "خدا به من خواهد گفت" >> 75 من صادقانه فکر می کردم که این همان کاری بود که قرار بود انجام دهم.

چون تصمیم گرفتم اگر خداوند به من قدرت نمی داد، یا شیطان مرا به دام انداخته بود، می توانستم همجنس گرا باشم. اما همه اینها به سرعت به من منتقل شد و متوجه شدم که او را دوست دارم، و از اینکه او به من علاقه دارد، خوشحال شدم و در عرض سه هفته پس از معرفی ما، به تنهایی در اتاق خوابگاهم پیچیدیم و او مرا بوسید.

حقیقت و درستی همجنس گرایی او در طول آن بوسه متبلور شد: از طریق آن بوسه فیزیکی، چیزی فوراً تغییر کرد، و من هرگز آن را حدس نمی زدم. من می دانستم، "خوب این درست است، و من باید بفهمم که چگونه بقیه را کالیبره کنم." بنابراین بعد از اولین بوسه، هرگز، هرگز شک نکردم که من واقعاً یک همجنسگرا هستم و این درست است. عجیب است که چقدر آنی تغییر کرد.

حالا، اگر این چیز منطقی باشد، امنیت در دانستن اینکه من همجنسگرا هستم، فورا اتفاق افتاد. حالا فهمیدن اینکه با بقیه آن چه باید کرد، سال ها طول کشید. "بقیه آن"، بزرگترین مانعی که جاشوا با آن روبرو شد، خانواده او بودند. تابستان سال بعد، جاشوا در خانه دوران کودکی خود با بسیاری از هویت ها آشنا شد: او در یک کلیسای جامعه متروپولیتن شرکت کرد و شروع به خواندن ادبیات همجنسگرایان درباره مسیحیت کرد تا هویت مسیحی همجنسگرای مثبت را پرورش دهد، او مخفیانه با دیوید رابطه برقرار کرد و به عنوان جوان کار کرد.

کارآموز در کلیسای خانه خود مسئول برنامه ریزی مطالعه کتاب مقدس و مأموریت تابستانی. جاشوا توضیح داد که برنامه او این بود که همه این هویت‌ها را به صورت جداگانه نگه دارد و مطمئناً همجنس‌گرا بودن خود را از خانواده‌اش پنهان کند، در حالی که تلاش می‌کرد افشای همجنس‌گرایی خود را پردازش کند.

این نقشه زمانی از مسیر خارج شد که مادر جاشوا ایمیلی را که او برای دیوید نوشته بود پیدا کرد، با او روبرو شد و اصرار کرد که به یک درمانگر مسیحی مراجعه کند. جاشوا گفت: «او اساساً از من اخاذی کرد. او گفت که من را نزد بقیه اعضای خانواده‌ام و قطعاً به کلیسا می‌فرستد و من شغلم را از دست می‌دهم، که باید این درمان را انجام دهم.» جاشوا پذیرفت، سه بار یک درمانگر مسیحی محلی را دید، و سپس با استفاده ماهرانه از لفاظی های مسیحی، مادرش را متقاعد کرد که درمان شده است.

نوامبر بعد، او متوجه شد که رابطه او با دیوید هنوز ادامه دارد، به پدر جاشوا گفت و پس از زنجیره ای از حوادث آسیب زا، والدین جاشوا او را انکار کردند. آشفتگی رابطه جاشوا با والدینش زمانی آغاز شد که او و دیوید در حال ملاقات با مادربزرگ جاشوا، مادر پدرش بودند. او از همجنس‌گرایی جاشوا حمایت می‌کرد و یک شام جشن 76 << «خدا به من خواهد گفت» برای این زوج تدارک دیده بود.

مادر جاشوا به نوعی متوجه شام ​​شد و زنگ زد. جاشوا به یاد آورد: مادربزرگ تازه شام ​​را روی میز گذاشته بود و تلفن زنگ خورد. و این مادرم بود و او گفت: "من می دانم که شما چه کار می کنید." و مادربزرگ گنگ بازی کرد و گفت: «این چه حرفیه که داری؟» "من می دانم که جاش و دیوید در خانه شما هستند و من اجازه نمی دهم این اتفاق بیفتد. و من در راه هستم.» من و دیوید بلافاصله به دانشگاه جورجیا برگشتیم. حتی یک لقمه غذا هم نخوردیم. چون از مادرم می‌ترسیدم و می‌دانستم که پدرم به خانه مادربزرگ می‌رسد.

دیوید از ترس پدر جاشوا، به معنای واقعی کلمه در کمد خوابگاه خود در اتاق دربسته خوابگاه خود پنهان شد و جاشوا آماده رویارویی با والدینش بود. مادربزرگ جاشوا نگران، با پلیس دانشگاه تماس گرفته بود. جاشوا ادامه داد: از خانه مادربزرگ فرار کردیم، سوار ماشین دیوید شدیم و به دانشگاه جورجیا برگشتیم. در همین حین مادربزرگ با پلیس پردیس دانشگاه تماس گرفت و گفت: "نوه من همجنسگرا است، او با دوست پسرش است و پدر و مادرش در تعقیب هستند و برای بردن او به دانشگاه جورجیا می روند." به خوابگاه رسیدیم.

دیوید در اتاق خوابگاهش با در قفل پنهان شد و سپس در کمد پنهان شد. به اتاق خوابگاهم رسیدم و سپس پدر و مادرم آمدند. در این مرحله، قبل از اینکه پدر و مادرم به آنجا برسند.

مشاور اقامتم پیش من آمد و گفت: "جاش پلیس زنگ زد، گفت پدر و مادرت تعقیبت می کنند، آیا این درست است؟" گفتم: "بله، آنها در راه هستند، آنها به تازگی متوجه شده اند که من همجنس گرا هستم، و من نمی دانم که آنها چه چیزی در اختیار دارند، اما این کار دراماتیک خواهد بود."