برای استاد گلوگاهی دعانویس پول واریز کنم ؟ من نیاز به طلسم تسخیر استاد دعانویس گلوگاهی دارم کسی از شما آیا تجربه دارد ؟

 

سلام به بازدیدکنندگان محترم من مرسی که توی یک سال اخیر بنده را در بالا و پایین های زندگی ام همراهی کردید بازدیدکنندگان خوبم دیروز دوست مادرم اومده بود و داشت از حس خوبش میگفت و یه دفعه من از ایشون پرسیدم که خاله فاطمه شما همیشه همینطوری پر شور و هیجان بودید ؟ یا اتفاقی افتاده که الان انقدر پر انرژی هستید ؟

خاله فاطمم تو شهر تبریز زندگی میکنه و ما تهران زندگی میکنیم خالم دیر به دیر میاد به ما سر میزنه آخه 

بعدش خالم گفت نه خاله جان من هم دشمن داشتم تو زندگیم من هم شوهرم ناجور بود دست بزن داشت و شیطونی زیاد میکرد و با خانما سریع دوست میشد گفتم چیشد اینطوری شد پس الان که حالتون خوبه که !!!

گفتش از یجا با یه استاد طلسم آشنا شدم گفت اینور اونور تعریفشو شنیده بودم گفت ازش یک طلسم تسخیری گرفتم برای شوهرم و یدونم طلسم گرفتم که اون دشمن از زندگیم دور بشه گفت بعد چند روز زندگیم انگار معجزه شده بود همه چیز شروع کرد به جذاب شدن به زیبا شدن میگفت بعد چند روز اون دشمنمون رفت یک شهر دیگه و دور شد ازمون و دیگه خبری ازش نشد و همسرمم که داری میبینی تو حیاط داره الان گل میکاره براتون و باغچه درست میکنه گفت همسرم دیگه با خانمی یواشکی ارتباط نمیگیره گفت همین دیروز بهم یک گلدون هدیه داد گفت اره خاله جان اینطوری شده زندگی من 

من بعد از شنیدن حرفای خالم یاد نامزدم افتادم که ارتباط زیاد صمیمی با همکارای خانمش داره و اینو من دوست ندارم و خانوادش تو زندگیمون زیاد دخالت میکنن بعد اسم طرف از خالم پرسیدم گفت استاد گلوگاهی بعد رفتم سایتی که با استاد گلوگاهی در ارتباطن پیدا کردم و شماره کارت خود استاد گلوگاهی بهم دادن و الان میخوام براشون پول واریز کنم.

 

آیا برای استاد گلوگاهی پول واریز کنم ؟

لطفا در نظرات بهم بگید واقعا بهش نیاز دارم سپاس